2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag besökte Kina för första gången.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade inga nyårslöften att uppfylla!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

En av mina allra finaste vänner fick en son.

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?

Tack & lov inte!

5. Vilka länder besökte du?

Thailand, USA, Kina, Danmark, Tyskland och England.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

Ja, men det håller jag gärna för mig själv just nu.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

31 maj

8. Vad var din största framgång 2010?

I karriären mitt nya jobb. Privat att lösa problem, lägga dom bakom mig och gå vidare.

9. Största misstaget?

En snabb släng av tankar om att gräset är grönare på andra sidan...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nej, förutom lite småförkylningar har jag varit frisk och kry!

11. Bästa köpet?

Flygbiljetten till nästa resa.

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Resor & goda middagar

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Många saker men att flytta till en ny, fin lägenhet med sambon ligger i topp.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

?

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag var nog generellt lite gladare, förutom under en jobbig sommarmånad.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat lite mer och tagit mer ledigt från mitt förra jobb

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Oroat mig för småsaker.

18. Hur tillbringade du julen?

Med sambo och familj

19. Blev du kär under 2010?

Kärare ;-)

20. Favorittidning?

Har inte läst så mycket tidningar alls... kanske SvD el. People Magazine

21. Favoritprogram på TV?

Solsidan

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej, jag har bara härliga människor omkring mig!

23. Bästa boken du läste i år?

Jag läste alldeles för lite. Men hann med Keplers Hypnotisören som jag gillade.

24. Största musikaliska upptäckten?

Min? Jag upptäckte Brett Dennen

25. Något du önskade dig och fick?

Kärlek och att mina nära och kära skulle förbli friska och lyckliga!

26. Något du önskade dig men inte fick?

Inget som jag inte kan leva utan :-)

27. Årets bästa film?

Remember Me

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Det var en vanlig jobbtisdag. Middag med vänner på kvällen.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Nej, jag är i det stora väldigt nöjd med 2010.

30. Vad fick dig att må bra?

Kärlek, familj och vänner!

32. De bästa nya människorna du träffade?

En amerikansk tjej som vi lärde känna under New York-resan. Vi träffades igen då hon besökte Stockholm i sitt jobb i slutet av Augusti. Sådana nya bekantskaper gör mig alltid väldigt glad.

33. Årets besvikelse?

Sommarsemestern som inte blev riktigt som jag tänkt mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0