Frånvarande

Bloggandet har gått lite trögt i veckan. Framförallt för att det har varit fullt upp med jobb under dagarna och aktiviteter på kvällarna. Nu är det äntligen fredag och bara ett fåtal timmar innan vi får ta helg.

Veckans aktiviteter har bland annat bestått av ”tjejmiddag” (sambon kom oväntat hem) hos mig och pedikyr på Feet & Nails. Feet & Nails är ett ställe jag varmt kan rekommendera. Ni hittar salongen i markplan på Regeringsgatan 95. 60 min Spa Fotvård med OPI-lackning går på 360kr. Ett kap tycker jag!

Hursom, bättring lovas gällande bloggningen!


Kommentarer
Postat av: Nike

Ja, älskar manikyr ställen :D inte så jättedyrt heller :)

2011-01-14 @ 18:47:07
URL: http://nikehuayun.blogg.sen
Postat av: Lollo

Dem är jätte duktiga,nu kostar fotvården 400kr ,men otroligt värd ...jätte bra!



www.feetandnails.se

2011-03-20 @ 11:57:58
Postat av: Sophie

Jag håller med Lollo! Väl investerade 400kr :-)

Måste boka in en tid snart...

2011-03-21 @ 12:34:57
URL: http://beingawoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0