Läsa mer

Om jag skulle haft ett nyårslöfte skulle det varit att läsa mer. Jag tror att jag läste max 5 böcker förra året. Varav 4 under semestern i Januari. Anledningen? Jag är dålig på att slappna av, jag blir rastlös och jag ser hellre en film. Nu är det dock slut med det. Jag har en hel hög med lättlästa tjejböcker som väntar på mig. Nja, kanske inte Keplers nya då men de andra måste ju ändå räknas som tjejböcker. Lovar att återkomma med recensioner.
Dessutom har jag faktiskt redan läst en bok detta året. Supernova av Marika King.
Jag var ganska skeptisk de första 50 sidorna men det visade sig vara en väldigt bra bok. Handlar om Lisa som med en examen från Handels får ett prestigefyllt jobb på McKinsey & Company och gör misstaget som säkert många unga, ambitiösa kvinnor gör...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härlig hög det där!



sv: Klart man kan göra det! Söndagar är lika bra goumetdagar som alla andra =)

2011-01-16 @ 12:49:25
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0