Nytt från Dermalogica

Några nya produkter från Dermalogica har i dagarna flyttat in i mitt badrumsskåp. Total Eye Care, Sheer Moisture spf 15 och Concealing Spot Treatment blev det denna gången.

Jag har redan hunnit prova både ögonkrämen och Concealern. Lite tidigt att utvärdera men jag måste säga att den sistnämnda verkligen gjorde sitt jobb. Perfekt om du som jag inte gillar att använda en täckande foundation utan istället kanske bara vill täcka en liten röd spot.

Sheer Moisture spf 15 hade jag tänkt använda som dagkräm under den kommande semestern. Tycker ofta att solkrämer kan bli lite väl oljiga.

Min absoluta Dermalogicafavorit är Daily Microfoliant. En skonsam peeling för ansiktet som jag använder en gång i veckan.

Jag brukar köpa mina Dermalogicaprodukter i USA eller hos Jersey Beauty Company online.
Handlar du online brukar du dessutom få ett helt gäng med provförpackningar - aldrig fel :-)


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Ja och nog har det varit en hel del förändringar det senaste året alltid - så det kan säkert hänga ihop med det. Inte är det kul iallafall, hoppas det lugnar sig nu när vi kommer tillrätta i allt det nya :) Kram

2011-01-18 @ 21:58:05
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0