Överfull garderob

Idag ska jag äntligen ta tag i min garderob. Detta är något jag tänkt göra länge men det har helt enkelt inte blivit av. Jag har alldeles för många, fina plagg som inte används och nu ska jag snart förbi USA (på väg till Karibien) och fylla på med en massa nytt så det bara måste skapas lite extra plats. Tanken är att jag ska gå igenom allt, fotografera och lägga upp på Tradera.
Andra planer för dagen är en långpromenad och en bio ikväll. Solen skiner än så länge här i Stockholm så det gäller att passa på. För övrigt verkar det som om en del av all snö smält undan. Kanske kan vi snart komma ut på balkongen igen?
Önskar alla en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Att rensa ur garderoberna är definitivt en höjdare. Känns alltid så bra efteråt! Och så känns det mer ok att köpa nytt =)

2011-01-09 @ 10:47:18
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0