Shopping List

Om ett par veckor är det dags för semester med tillhörande shopping i
en av mina favoritstäder i USA. Såklart har jag redan börjat fundera
på alla viktiga inköp som ska göras. Tänkte här dela med mig av min
”shopping list”:


Nya jeans från Seven for all Mankind i min favoritmodell Roxanne
Nagellack från OPI i alla möjliga trevliga färger som passar för vår och sommar
OPI drying drops
Underkläder från Victorias Secret
Härliga linnen och shorts att sova i – också från Victorias Secret
Make up: ny mascara, ny rouge – gärna flera olika
Solglasögon i den här modellen från Ray Ban
Havaianas i ljusrosa och rött
Halsband
från Tiffany & Co.
Hoodie från Abercromie & Fitch
Träningskläder
White Crest stripes
Världens bästa lotion från Jergensen
Bebiskläder till min tjejkompis son
Fina kökshanddukar från Williams Sonoma
Ny handväska – älskar denna från Marc by Marc Jacobs
Skjorta från Ralph Lauren
Mindre specifikt men gärna lite shopping på J.Crew, Banana Republic,
Nordströms och Bloomingdales


Om ni har några andra bra tips/idéer kring vad som bör köpas får ni
gärna dela med er :)



Bilder från Victorias Secret, Seven for all mankind, Sephora och Williams Sonoma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0